Helgen

Helgen snart slut, så snabbt det gick. Igår var en väldigt lugn dag, jag och lilleman åkte till Bjuv för att titta till katten, handlade lite och sen åkte vi hem. Hann i princip bara lämna honom sen skulle jag sätta mig i bilen och köra mot Sturup för att hämta mina föräldrar. Kom dit i lagom tid men icke kom där något flyg, sjukt drygt att sitta där själv (tack för att det finns en mobil iaf), i nästan två timmar. Tillslut kom dom och vi åkte hem, hade hunnit både bli mörkt och dimmigt. Jag körde självklart fel men efter många om och men kom vi tillslut rätt. Kan säga det var väldigt skönt att få komma hem !

Idag hat vi inte gjort speciellt mycket i heller bara tagit det väldigt lugnt :) skönt !

I morgon är det dags för förskolan igen för Wille och under tiden han är där ska jag iväg med mamma :)
Jag hoppas dessa dagar går snabbt så jag kan få det där samtalet som jag väntar på, jag hoppas, hoppas verkligen på det bäst ! Mer om det när jag vet mer själv :)

Enormt gotte sugen ät jag också, ska skicka iväg mannen så fort Wille har somnat :) 

Trevlig kväll :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0