Hjärtat dunkade fortare och fortare

Jag vaknade i natt med hjärtat i halsgropen, tog tag i Andre för att han skulle vakna. Jag kände riktigt hur hjärtat dunkade fortare ocj fortare och jag blev räddare och räddare. Vågade inte öppna ögonen men jag sa till Andre att jag drömde en mardröm, spökena kom när jag var själv hos mamma. Resten skulle ja berätta när vi skulle gå upp. Jag var så trött så jag somnade om igen.
Tog lite sovmorgon och slapp gå upp halv sex med lilleman men när jag väl vaknade så kom jag inte ihåg min dröm. Jag kände bara mig väldigt sliten men min dröm som jag skulle berätta om var som bortblåst.. Kanske tur det.

Vi starta dagen med frukost, klädde på oss och gick bort till lekplatsen, får passa på när det är fint väder. Fortsatte med en promenad längs vattnet och fortsatte hem för att laga lunch.
Lille busen sover och vi sitter i varsin ände av soffan. 
I eftermiddag ska vi ut till Andrea jobb, hälsa på hans föräldrar och ikväll står smala revbenen och potatisgratäng på vår meny. Jag längtar redan :)



Igår när jag hämtade min lille prins på förskolan så låg hans första påsk pyssel på hans plats. Som förälder känner man sig så otroligt stolt och varm i hjärtat.


Igår när vi var ute och kolla tvättmaskin till mamma hittade jag den här, hur häftig är den inte ? Jag trodde det var en kyl först :)





Kommentarer
Postat av: Sarah Norring

Haha fan va häftig den tvättmaskinen va :p

2014-04-12 @ 16:42:09
URL: http://sarahlizettenorring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0