Min lille kille

Ni som följer mig på instagram har ju sett att vår söndag slutade med ett besök på akuten, som tur är så var det inte så illa som det såg ut för min lille buse.
Han har en enorm bula i pannan och är ordentligt blå men annars är han precis som vanligt, full fart fram :)

Det blev ju en sen kväll i söndags för den lille vilket resulterade i att vi sov till 8 dagen där på, det var väldigt längesedan det hände men det var riktigt behövligt.
Måndagen spenderade vi hos mamma, ute i trädgården :)

Idag var det tid för förskolan igen för lilleman, jag skulle iväg och prova ut arbetskläder och när jag var klar där åkte jag ner till liljas och skrev lite papper. 
Lill plutten var glad över att va på dagis :) han satt i sandlådan när jag kom och då vill han inte hem så vi stanna på lekplatsen här nedanför oss innan vi gick upp och gjorde iordning middagen.

Lite tv för min del nu innan det är sovdags, i morgon kan vi inte sova till 8a iallafall vilket vi även gjorde idag och jag hade helt glömt att elektrikern skulle komma idag mellan 8-16, prick klockan 8 ringde det på dörren, panik för min del. Helt nyvaken så vart bara att slänga på sig något o öppna dörren :) 
Jag som tänkte att han säkert skulle komma typ halv 4 bara för att men men :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0