Mycket på gång

Känns som vi har hunnit med riktigt mycket den här förmiddagen. Vi gick upp strax innan 7 och efter våra vanliga morgonrutiner så satte jag igång en maskin tvätt, plocka undan, lekte med lillen och sen fick vi i oss lite frukost innan vi begav oss ut på en promenad. Det var jag och Wille och alla hundägare ute :) kallt som tusan var det så blev inte så lång stund.
Var tillbaka runt tio tiden och strax där efter kom Andre hem. Han hade sett en skylt med barnloppis rakt över vägen så vi klädde på oss och tog oss dit.
Inte alls som förra jag var på, tyckte det var ganska dyrt med vissa saker för att va en loppis då jag betalade betydligt mindre sist i bårslöv. Sen var det faktiskt mest skit men ett par byxor tog vi iallafall.

Lilleman han sover middag just nu, har lite planer i eftermiddag men jag vet inte riktigt än hur och vad vi ska göra, vi får se :)

Jag ska ta och springa över på Lidl och handla lite till middagen ikväll. Hoppas ni har en bra helg :)




Kommentarer
Postat av: Sarah Norring

Usch, de är så himla tradigt när dom är sjuka :( ja, jag skulle vilja klä ut honom, men jag vet inte till vad? Ska du klä ut lillen? :)

2014-04-13 @ 21:08:19
URL: http://sarahlizettenorring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0