Påskgubbe och påskägg

Måndag igen, skönt med en kort vecka fast jag ska jobba till helgen men det är lååångt tills dess :)


Lilleman är i förskolan och jag körde och ställde mig i solariet i 5 minuter, härligt! Hoppas på mer brun än röd denna gång :)

Ska strax hoppa in i duschen, sen ska jag hämta min lille plutt och efter det blir det en tur ut till mamma. Får väl se ifall hon bjuder på middag ikväll :)

Jag måste fixa påskägg till min lille prins men vad lägget man i det ??

Och på torsdag ska han på påskfastan på förskolan och jag tänkte han skulle va påskgubbe men frågan är vad ska jag måla med i ansiktet ? 
En kajal penna? Är det verkligen bra för hans hud? 
Någon som vet kanske ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0