Totalt slut

Jag har haft ännu en bra dag fast att jag varit så himla trött, lilleman har hållt låda halva natten. Kom in till honom vid halv ett och då satt han där och prata med sina nallar. Somna som tur var om igen!

Dagen har rullat på och när jag skulle hämta plutten så ville han inte ens gå hem, han gick runt där precis som han ville visa mig hur allt var. Gulleplutt.

Kom innanför dörren här hemma och kände mig totalt slut, orkade knappt stå upp och någon middag blev det inte mycket av som slank ner.

La mig i ett bad, somnade. Kommer ut och tar tempen, feber! Jaha.. Var kom den ifrån?!
Jag känner mig inte sjuk, bara väldigt sleten. Kanske sömn jag behöver, ingen aning men den ska va borta i morgon.
Har inte tid till detta.. 
Ska bädda ner mig i sängen iatället, slå på tvn och se om jag slumrar till lite.

Trist detta är !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0