Valborg med min plutt

Åh vad det är skönt att få komma hem och slänga sig på soffan. Egentligen skulle vi ner och kolla majbål men lilleman var rätt trött så efter middag hos svärföräldrarna så beslutade vi att åka hem. Den lille brukar somna 7 men har precis lagt sig, får se ifall han sover längre i morgon eller inte.
Trodde nästan han skulle somna i bilen på väg hem men icke. 

I förmiddags när Wille var på dagis så satte jag igång att baka lite inför i morgon, sagt och gjort och jag hann slänga mig i soffan en halv timme inna det var dags att hämta hem den lille busen :) nu är vi lång ledigs igen, ingen förskola förän på måndag, härligt :)
Älskar att ha min lille plutt hemma men samtidigt så tycker jag det är bra om han kan va på förskolan så mycket som möjligt just för att han inte ska vara ifrån det allt för mycket. Blir ju lite annorlunda så fort jag startat ordentligt på mitt jobb så vi får passa på att mysa en massa nu  :)

Ska ta och hoppa in i en dusch strax sen ska jag också gå och lägga mig. I morgon är det kalas för mig, ska vara ärlig o säga att jag inte tycker det är allt för roligt med kalas men ändå kul att få träffa familjen. Ett litet kalas räcker för min del :) 

Hoppas ni har en trevlig Valborg vad ni nu än gör :)


Köpte en ny filt till Wille innan idag, när han väl upptäckte den så stod han och kela med spjälorna på sängen, han hade då tragit ut en bit av filten och när jag väl tog ner den på golvet så mös han in sig ordentligt :)







Vi har även lekt gubben i lådan, haha så jäkla kul. Satte den ena lådan på huvudet på Wille och sjöng för honom, varje gång jag sa kom fram, kom fram så lyfte han på den och sken upp som en sol. Nät jag satte den på huvudet så var det bara kul att banka på den, såklart :) är det inte hans lilla stekjärn man får i huvudet så är set något annat haha :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0