Vilken dag!

Vilken dag, har haft att göra sen jag klev upp i morse. Min lille räka här hemma har det varit full fräs på, över allt och ingenstans. Riva upp allt, stoppa i allt i toaletten eller badkaret. Ut med alla leksaker, ut med alla grytor osv osv. Puh var helt slut när jag skulle lämna honom på dagis! 
Tydligen hade han varit lite gnällig och trött på förskolan även idag. Ingen aning varför, är det kindtanden som är problemet eller ont i halsen ?! Ibland vill jag så gärna att han kunde talat om vad som är fel. 
Oavsett så var det en glad kille när han kom hem, Andre fick åka hem från jobb då han är sjuk.
Alltså vad är detta !? Familjen som aldrig är sjuka har helt plötsligt åkt på allting under en vecka ! Fy tusan, låt det gå över snabbt !

Jag gjorde mig och Wille klara och åkte på kalas till Andres kusiner. Var riktigt trevligt att va iväg en sväng även om det inte blev så länge :) kul att man kan gå iväg fast Andre inte är med :)

Ska tvätta bort sminket och sen krypa ner under täcket, mina killar dom sover båda två! 



Kommentarer
Postat av: Tess

dagisbaskiluskerna.. de drabbar alla ;-)

2014-04-07 @ 15:36:15
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0