Bakken

Fasiken vilken bra dag det blev igår, jag var inte speciellt taggad för bakken alls men igår var det helt annorlunda som tur var. 
Vi körde och lämnade Wille på förmiddagen så han fick busa ut hos mormor & morfar.

Vi hämtade upp dansk på vägen hem och åkte hem så vi kunde duscha och göra oss klara. Det var så längesedan jag drack så när jag öppnade min första cider (klockan 13?!?!?!) så tänkte jag att den kommer smaka skit men mmm det var såå gott :) 

Åkte ner till stan lagom till regnet kom, mötte upp Sara och Richard och Alex och Jeanette. 
Sen bar det av mot bakken.

Så jäkla kul, jag hade nästan glömt hur det kändes att åka karusell så efter första turen i berg och dalbanan så hade jag skrikit mig hes hahah ;) tack som fan för igår allihopa :)

Idag har det varit segt, vi har hämtat hem vår älskade prins och hunnit med att handla lite sen har vi minsann bara myst här hemma. 
Det blir en tidig kväll ikväll, måste ladda upp inför min 6 dagars jobb vecka, pitusan!! 

Hörs när vi hörs !












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0