Dagarna går

Denna veckan har jag haft fullt upp, har knappt tid eller lust att skriva här längre men det får bli ett inlägg lite då och då helt enkelt :)

Det har varit jobb tisdag, onsdag och torsdag. Har varit så sjukligt trött om morgonen men det kan bero på att PH har börjat. Jag tänkte inte alls följa det har inte gjort det direkt innan heller men eftersom alla snacka om det så tänkte jag att va fan första avsnittet kan jag ju se men sen var jag fast, fast i ett skit program som bara handlar om att ligga och supa och vem som är snyggast osv osv. Men ändå så sitter man fast klistrad  bara efter tre avsnitt haha :) och när jag jobbar kväll så får jag titta på det dagen efter genom appen :) kanon att det funkar så numera.

Måste säga att jag älskar mitt jobb, har så jäkla roligt med mina kolleger och numera vänner faktiskt :) helt underbart att känna sådär!

Idag hade jag och Wille en ledig dag, spenderade den ute hos mamma :) 
Lilleman är lagd för natten, jag ska sätta på gårdagens avsnitt av ph och sen blir det lite tv mys med min stora kille.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0