Full fart

En ledig dag med full fart eller ja, jag och Wille åkte till mamma i morse och hälsade på. Åt lunch och sen åkte hon med oss till stan då hon skulle till jobbet. Jag och Wille åkte hem och strax därefter kom Sara och hälsade på oss :) alltid lika roligt med besök :)

Fick i oss middag när Andre kom hem och sen åkte vi till väla, köpte present till svärmor och nya byxor till Wille. Skulle köpa solkräm också men fy så dyrt det är, kanske skulle se ifall man hittade billigare på någon sida istället.. Köpte iaf inget på väla så får googla runt lite :)

Var inne på bodyshop och hittade en parfym som luktade så otroligt gott så i morgon ska jag minsann tillbaka och köpa den.
Jag ska i stan med mamma efter Wille blivit lämnad på dagis, får ta en liten runda där innan jag börjar jobba och hinna med lunch hade jag också planerat :) 

Nu ska jag fortsätta med att titta klart på hart of dixie !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0