Fullspäckat

Det blev verkligen en fullspäckad dag igår, från morgon till natt.

Passade på att städa lite här hemma igår morse innan Wille skulle till förskolan. Sagt och gjort. 
Åkte och lämnade honom och fortsatte ner i stan där jag mötte mamma. Blev en runda i stan, tanken var att vi skulle äta lunch men ingen av oss var hungriga så vi delade på oss och åkte hem.
Jag tog tag i att skura toaletten efters jag inte hann det på morgonen. På med musik så gick det smidigt som en dans :)

Sorterade lite av Wille kläder som vi ska göra oss av med, shit så mkt det är så jag lär ha att göra i ett par dagar.

Blev klar och åkte till jobb, jobba till halv tolv sen hem och dyka ner i sängen, underbart härligt :) sov som en stock och i morse hade jag ingen lust alls att gå upp.

Willebus är snorig, igen! Suck.. Två dagar på förskolan och sen är det igång igen.. Stackaren. Hoppas inte han bli dålig bara. Än så länge har dem inte ringt från förskolan så jag gissar ju på att allt är som det ska.
En dag till sen är det helg, det ska han nog klara :)

Hans tänder ploppar ju upp för fullt och det ser ut som att det inte är många kvar nu. Såg att där var en på gång i överkäken, kanske därför han är snorig ? 
Ah jag vet inte..
Tycker synd om honom iaf.

Jaha nähe jag ska slänga på mig jobb kläderna, köra o tanka och sen till jobb!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0