Galet

Jaha då satt man på jobb igen och väntar på att få gå hem. Blir tröttare o tröttare ju längre man väntar och det ska bli så skönt att få krypa ner under täcket.
Denna dagen har varit hel konstig, det har hänt så mycket så jag vet knappt var jag ska börja. Suttit i telefon hela eftermiddagen och bara efter det så blev jag helt slut. Känns som jag snart blir knäpp, är det inte det ena så är det de andra men som tur är så har vissa saker ordnat upp sig och vissa förblir ett mysterium helt enkelt !

Nä pi på denna dagen. I morgon tar vi nya tag och hoppas att det inte blir nått konstigt. 
I morgon är det jobb som gäller igen, efter jag är klar här så ska jag ut och köra lite med resten av gänget :) lilleman ska till farmor denna helgen och mitt hjärta gör lite ont för att lämna honom ytterligare en helg dock är det bara över en natt men iallafall. Hans pappa behöver roa sig också så ibland får det bli så helt enkelt. 

Nix räkna ner minuterna innan jag tar mitt och går hem!

Ha det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0