Resfeber

Sista kvällen på jobb innan semestern, känns lite trist på så sätt för att jag missar dom sista dagarna med människorna som ska sluta men det känns otroligt bra att veta att man för en gångs skull kommer tillbaka själv, och att det inte bara är ett sommarjobb jag varit på några månader. Det känns otroligt bra att kunna ha semester precis som alla andra som har ett fast jobb liksom. Så ja, trist att vissa slutar och det kommer verkligen bli tomt men vi får hoppas att dem kommer tillbaka igen :)

Har suttit och tittat på både PH och hart of dixie, latat mig i soffan och fått i mig lite lunch.
Ska till jobb tidigare idag för att göra ett prov för insulin. Just nu hade jag kunnat sova ett tag men det hinner jag minsann inte.
Wille är på dagis, bara i morgon förmiddag kvar för honom och jag hoppas han håller sig frisk. En snorig näsa nu på morgonen så ja, jag hoppas inte det blir värre men sen måste jag nog sluta noja också över det där men inte så lätt när man vet att man ska iväg.

Jag börjar få resfeber, har plockat fram lite av det som ska med men börja packa kan vi inte göra än, kanske i morgon så man sätter fart lite iaf. Så mkt att tänka på men vi får nog med oss det vi behöver :)
Flygresan får bli vad den blir helt enkelt :)

Nä får nog ta och resa på mig så jag håller mig vaken:) 

Ha en bra dag !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0