Semester :)

Körde och lämnade Wille på förskolan i förmiddags och sen åkte jag hem och duscha och åt innan jag körde till jobb. Kommer dit och där ligger inget arbetskort till mig, nähe?! Pratade lite med gruppledaren och det slutade med att jag tog en semester dag och åkte hem igen :) tjoho, ibland är det bra att det blir fel :) körde och hämta min plutt på förskolan och sen hem.

Har varit och firat svärmor som fylle rår idag, ätit lite Kina mat och haft mysigt.
Nu är vi hemma, jag är trött som tusan så jag ska nog gå och lägga mig i tid, kan ju vara skönt o va pigg i morgon när vi åker till bakken :) ser verkligen fram emot det, ska bli super roligt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0