Sol

Då är ledigheten igång, fick sova ut i morse när lilleman var på dagis, hämtade honom och åkte till mamma & Jonny. Hade det riktigt gott i solen :)

Det har varit en lugn dag och jag har plockat ihop en massa som ska packas ner men det får vi ta i morgon.

Jag har ju gått här och bokat över att Wille skulle bli sjuk innan vi åker, han är snorig men än så länge inte mer än så (peppar,peppar!), men nu sitter jag själv här med ont i halsen och huvudvärk, alltså jag orkar inte ! Jag hoppas det inte är något, tog lite Kang Jang och har bäddat ner mig i sängen så nu ska jag sova och hoppas på att det inte är något i morgon! 

Undra om det bara är jag som är så hår nervös inför första semester resan med sitt barn?! Måste säga att det kommer kännas rätt skönt när det väl år gjort så man vet hur det är. 

Godnatt gott folk !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0