Tre års kalas och massa annat skoj

Söndag kväll och helgen börjar närma sig ett slut, bars tre dagars jobb denna veckan sen blir det sol och bad för denna familjen :)
Ska bli underbart men jag är lite nervös inför flygresan faktiskt, det är några timmar som vi ska sitta still och Wille är inte den bästa på det.
Vi får väl se hur det går.

Igår var vi på kimbos tre års kalas, jätte trevligt :) och Wille tyckte det var jätte roligt att vara på kalas, tårta, ballonger och paketöppning. Varje gång kimbo öppnade ett så sa Wille "ååhhhh" och önskade nog att det var till honom :) härliga barn :)

Idag åkte vi till Ikea, handlade lite smått och gott till hemmet :) alltid roligt :) 

Jag har tagit mig en dusch, mina killar badar och snart är det sängen för den minste och vi andra slänger väl oss på soffan :)

I morgon hade jag tänkt ta itu med lite samtal och pappet och annat som ska fixas. Inte det roligaste men det måste ju göras det med såklart.

Nä dags att ta upp Wille ur badet :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0