Trött

Sitter just nu på jobb och väntar på att få gå hem, känner mig faktiskt en aning trött även om jag fick vilat en och en halv timme innan jag började. Känner mig faktiskt inte riktigt på topp, ingen aning om vad det är men jag hoppad att det ändrar sig för det är minsann inte roligt ! 

En dag till sen ledig, ska bli otroligt skönt, ska mysa extra mkt med Wille. Saknar honom något otroligt mkt varje dag, märks att han har varit hemma och haft semester i fyra veckor och nu är tillbaka till vardagen igen. Usch men man vänjer väl sig igen :)

Nej jag får väl va social med mina arbetskamrater ;)

Duktig kille som får på mössan skälv haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0