Vaccination

Helgen blev inte riktigt som vi hade planerat. Wille vaknade med feber i lördags morse och sov sig igenom nästan hela dagen. Jag åkte och jobbade och Andre fick stanna hemma med Wille. Alltså blev det inga bilar för oss men det gjorde inte så mycket. Kallt och regnigt.

Vaknade i söndags av en frisk unge, tack och lov. Vilken jäkla energi han hade från tjugo över fem till åtta på kvällen och sova middag skulle han inte heller. Strunt samma bara han är frisk men jag tyckte lite synd om Andre som fick ta eftermiddagen och kvällen själv.
Men som tur är så gick det bra iaf :)

Idag var jag och Wille lediga och vid middagstid hade vi en tid hos Bvc för 1 1/2 års vaccinet. Stackars liten, ledsen blev han och det var lite gnälligt ett tag här hemma men tillslut så somnade vi båda två en stund :)

Nu är det idol på tv och vi har dukat fram lite gott gott. I morgon är det en tidig morgon för oss alls, jobb för oss och förskolan för Wille!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0