Äntligen helg :)

Äntligen helg, detta har jag längtat efter hela veckan lång, känns som det gått sjukt sakta men så är det väl oftast när man väntar på att vara ledig.
Jobbade igår när det skulle va storm, var inte så farligt faktiskt. 
Idag har det fixats med julklappar, har fått handlat en del och i morgon ska vi ut på väla och fixa det sista. Klockan 10 ska vi var där så vi slipper trängas med 1 miljon människor som ploppar upp under dagen! 

Nyss tagit mig ett bad, otroligt skönt. Wille tog över när jag gick upp och sen ska jag skicka iväg Andre och handla lite gott till ikväll :) tror dock det blir en tidig kväll, känns som jag behöver sova lite :)

Nej nu måste jag avsluta, hör hur Wille duschar ner hela pappa haha ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0