Givande dag

Nu är äntligen alla julklappar klara för detta året, känns himla bra att ha det avklarat. Vi var på väla klockan 10 idag när de öppnade, åt lunch, Wille somnade och vi fortsatte leta julklappar.. Just då när jag började få ont i fötterna och bli allmänt less på det hela så började jag även fundera på om man skulle hoppa över alla julklappar nästa år och bara låta Wille få men det är ju samtidigt rätt roligt att både få och ge paket ;) så vettifan vad jag tycker om den idéen egentligen. 
Nåja vi åkte från väla under eftermiddagen iaf, vidare hem till Andres bror och hans flickvän som flyttade in i sin nya lägenhet för någon dag sedan. De bjöd på fika och vi fick se lägenheten. 
Sen var det bara hem, väldigt skönt att få komma hem när man inte varit där på hela dagen, satte igång med mat, packa in julklappar, badat, lekt och en massa annat.
Denna dagen har verkligen varit givande och för engångsskull känns det mer än skönt att sätta sig i soffan och bara titta tv. 
I morgon får jag ställa klockan tidigt, vet inte om jag ska jobba eller om jag är ledig.. Har resursdag så får va lite beredd iaf. I morgon eftermiddag är det lucia fika på förskolan iaf :) så dit ska vi oavsett om vi är lediga eller ej :)

Ska gotta mig med en kaka nu, ha det bäst ! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0