Julfester

December månad är igång och två julfester har redan hunnits med. Min egen med jobb var på bowling hallen, jag vann över alla så lite stolt var jag allt. 300 på trivas på Råå är inte helt fel :) vi fick god mat och sen fortsatte vi på telegrafen. Eftersom jag skulle upp dagen efter med Wille plus att jag skulle jobba så åkte jag hem redan klockan elva, lagom rund under fötterna vilket kändes dagen efter haha. Sätter man det på en måndag så får man allt knalla hem i tid :)

I lördags var vi på julfest med Andres jobb, hela Hedin bil så det var kul att få träffa hans nya jobbarkompisar. Hade det trevligt där och vi fortsatte ner i stan. Var även jobb för mig dagen efter men denna gång var det inte lika farligt trots vi kom he mycket senare. 

Har en fest kvar denna månaden och det är med Sarah :) får ladda upp tills dess haha och varför, varför ska jag jobba dagen efter alltid för ?! ;) 

Aja, lille Wille blev hämtad efter en timme på dagis i fredags, feber på den lilla plutten :( som tur var så var det snabbt över iaf. Hela den dagen blev hel snurrig men så får det väl bli ibland :) jag fick mitt hår fixat av Petra, jag hann jobba några timmar på kvällen mitt i allt det här.

Det känns som det händer mycket denna månaden och jag klagar faktiskt inte , nu väntar jag bara på att få höra om min semester inför jul och nyår. Aldrig varit med om att det ska ta sån tid..

Ska dricka upp min redbull, äta lite och sen får vi se om jag åker ut och fixar julklapp till min käre mor eller om jag lägger mig och sover någon timme ;)









Kommentarer
Postat av: Tess

Jasså gubben din har fått jobb på Hedin, vad kul :-) vad gör han där ?
Var nya anläggningen fin ?
Ja, usch visst är det jobbigt med pms. Mitt har blivit ännu värre sedan man fick barn, nästan ohanterbart.. Jobbigt med ångesten efteråt med..

2014-12-11 @ 23:16:04
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0