Mamma & Wille

Igår var det mamma & Wille dag, vi var inte utanför dörrarna på hela dagen, var bara hemma och mös allt vi kunde vilket var otroligt skönt. Kände att jag behövde en sån här dag och jag tror lilleman också tyckte det var skönt.

När vi väl gick ut för att åka och handla lite på kvällen när Andre var hemma så lyckades vi gå ut precis när det regnade som mest, otur men tur vi bara skulle till bilen iaf :)

Idag har de julfest på dagis, granen stod redo när jag lämnade Wille så gissar att han kommer ha det roligt idag. 

Jag har bakat bullar & nu håller jag på att fixa ihop lite lunch, blir en ganska onyttig sådan men ibland så får man väl unna sig det med :) tycket jag varit duktig på senaste tiden så fort jag inte haft matlåda med till jobb så har jag köpt sallad istället för en sliskig färdigmiddag och sallad är ju faktiskt väldigt gott speciellt när man kan plocka ihop den hur man vill.

I eftermiddag är det jobb som gäller, ända fram till torsdag kväll. Sen ledig en dag, alltid något ! 

Ha det !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0