11 månader

Åkte hemifrån kvart över nio i morse och var hemma strax efter fyra.
Snacka om lång dag, willebus var hos farmor ett tag i förmiddags och när jag hämtade honom så åkte vi både hem till min mormor och till hans mormor.
Känns att det varit en lång dag, är slut som artist & den lille somna som en stock han med!

Förhoppningsvis sover han gott hela natten och jag ska snart ta och krypa ner jag med.

Idag blir lilleman 11 månader, tänk att om en månad så har han varit med i ett helt år. Tiden har verkligen gått snabbt och jag har verkligen njutit så gott jag kunnat men ja, inte trodde jag att det skulle gå i sån rasande fart :)
Vi är i full gång med planeringen för hans 1 års kalas och det är så roligt och jag bara längtar till den dagen :) min lilla plutt börjar bli stor. 
Det är ju dock en månad kvar men vill ju gärna vara ute i god tid då vi har så mkt annat att stå i också :)

Den stora frågan är just nu, vad tusan ska jag baka?! Vill ha något skoj men hittar inget direkt, någon som har tips på något gott ???

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag gjorde pavlova, sjukt gott ! :-) Ica har ett bra recept.. Lite annorlunda men uppskattat :-)

2014-02-12 @ 15:28:31
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0