Älskling

Vaknar vid två tiden i natt av ett bil larm som låter värre än fan själv, hörde hur det smällde och hade sig så var bara att gå upp och kolla vad som hände. En bil stod i lågor på andra sidan vägen och ja, det smällde satan där borta. Brandkåren kom och jag gick och la mig.

Halv tio i morse så begav vi oss ut på en promenad, solen lös redan då men det var en aning kallt. Skönt att få röra sig lite iaf.

Nyss ätit lite lunch och Wille är på väg och ska sova middag. För tillfället så står han och hoppar i sin säng och pratar med sina djur.
Vi får väl se hur det går..

Idag fyller min stora älskling år, så ikväll när han kommer hem från jobb så ska han få sina älskade kåldolmar! Aldrig gjort det tidigare så får se hur det blir :)

Åh jag vill bara ut igen egentligen, kanske hinner med en promenad till :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0