Dagens

Äntligen tittade solen fram, genast på mycket bättre humör och spring i benen. Längtar till våren nu faktiskt.
Vi hämtade upp mamma iallafall, åkte till Ängelholm och hembyggddparken. Kallt som fasiken så där var vi i typ en kvart, gunga lite, åkte ruschkana och titta lite snabbt på getterna.

Hem och åt lunch sen tog vi oss en promenad så mamma kunde hämta sin bil och jag och lilleman fick fortsätta vår promenad ensama. Han somnade och jag fick en jävulsk skoskav så det tog sin lilla tid innan vi var tillbaka hos mamma.
Middag, jaga katt, leka lite med mormor och alla sina leksaker och sen var det dags stt åka hem tyckte jag men tyvärr var jag nog ensam om den tanken. Wille kröp iväg och hade inte alls lust att ta på sig men iväg kom vi iallafall. 

Andre hade middagen klar när vi kom hem, riktigt skönt att bara komma hem och sätta sig. 

Sveriges mästerkock på tvn, sen godnatt !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0