Första båtturen

Igår eftermiddag så var det dags att fira mormor med en Tura på båtarna. Blev en super god förrätt, toast Skagen och till huvudrätt blev det ryggbiff mes någon potatis, svin gott !! Efterrätt fick jag hoppa över för annars hade jag väl rullat fram.
Helt sjukt så snabbt tiden går när man sitter där, hade bokat bord för två timmar och ja det gick undan!
Lilleman han blev ganska så snabbt rastlös och hade ingen lust att sitta i en stol förutom när det var middag såklart. 

Han tittade ut, kröp runder, vinkade till folket på bordet sidan om oss, hitta en pelare med spegel som var dökul, fönsterputsaren var jätte spännande. Ja jag tror han charmade varenda en i den där resturangen haha :)

Vi var av båten och på väg ut för att ta bilen hem, stötte på Sarah, hennes mamma och Kimbo. Helt otippat men så kul :) 

Tog inte många sekunder innan Wille somnade i bilen. Släppte av mormor hemma sen blev det melodifestivalen här hemma för vår del. Inte ett dugg bra enligt mig!!

En mycket bra dag/kväll vart det iallafall!

Idag har vi varit en snabbis på väla, varit hos svärföräldrarna, hos mina föräldrar och när vi väl kom hem så skulle vi gå en runda. 
Fasiken vad det blåste, vi kom inte långt innan vi vände och gick hem igen, var inte alls skönt även om solen lyste.

Min kära gubbe går här hemma med snuvig näsa, jag hoppas inte att Wille blir smittad av någonting iallafall! Vi gör vad vi kan för att hålla bakterierna hos pappa men ja, det är ju svårt egentligen. Vi får se var detta slutar iaf!

Hoppas på mindre blåst och mer sol denna veckan så vi kan vara ute en massa :)

Vad ska ni göra i veckan ?






Kommentarer
Postat av: Tess

Mysa så mycket som det går. Nästa vecka är de inskolning.. :-/

2014-02-24 @ 07:27:38
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0