Kalas

Idag har vi haft kalas för Andre, trevligt med en massa folk här hemma och det är inget snack om saken om vem som får mest uppmärksamhet, så underbart att se att lilleman är omtyckt av så många :)
Han var slut efter allt idag så han somnade under tiden han fick välling. Kanske sover han till 8a i morgon också, vi kan ju hoppas det iaf :)

Jag är också rätt slut, tar på krafterna att fixa och ha sig så här men kul är det :)
Verkade som mina kakor gick hem iallafall, rulltårtan som jag hade skurit i bitar, spritsat grädde på och dekorerat med kiwi och riven mjölkchoklad blev suveränt god :) tur det blev lite över som jag kan smaska på ikväll.
Andre får med sig en del till jobb i morgon så lite försvinner.

Ja det har varit en riktigt trevlig dag :)
I morgon fyller han år så då är det presenter igen hihi :)

Ny vecka i morgon och åter igen så har vi inte så mycket inbokat, jag hoppas på fint väder så vi kan vara ute och gå mycket. Längtar till våren/sommaren då vi kan åka till typ fredriksdal och titta på djuren.
Lille busen älskar djur och det gör resten av familjen också och jag är fullt igång med att tjata om att vi ska skaffa katt haha :) men det får nog bli senare, är ju rätt bra att vara hemma några veckor då sen har vi semester osv. Framför oss så det får nog verkligen bli senare tyvärr. Tur vi har några i vår omgivning som har djur som han kan leka med sålänge.

Ja nä nu snöa jag in på lite annat, tanken var att avsluta så då gör jag det nu istället!

Hej hej :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0