Några dagar

Tisdag idag igen, just nu tycker jag dagarna går så himla snabbt. Veckorna bara flyger iväg och rätt vad det är så är denna månaden också slut men vi njuter av varje dag ändå.

Har dock inte hänt så jätte mycket här, i söndags var vi iväg och provade skor till Wille, blev ett par kavat skor som han får i present av sin farmor och farfar. Även om det är en månad kvar tills han fyller år så har vi ändå invigt dom lite smått här hemma. Han får ha dom på sig när han går här med sin vagn så vänjer han väl sig förhoppningsvis. 
När vi ändå var igång med att handla skor så fick även jag med mig ett par hem och under tiden jag provade och hade mig så hittade willebusen en gunghäst som var super rolig, han hörde i halva affären, gullunge :) 


Idag hämtade vi mamma på jobb, åkte hem till henne och sen blev det en promenad till ankorna. Plutten somnade så han fick inte se några ankor denna gången heller. Sist var han vaken hela vägen och precis när vi var framme och parkera vagnen så somnade han. 

I någon vecka tillbaka så vill den lille inte somna om på morgonen vilket han gjorde förr efter han fått välling och så men nu vill han bara igång o leka direkt vilket resulterar i att han blir jätte trött efter några timmar, han orkar alltså inte vara vaken till efter att han har ätit middag.
La han i sin säng ett tag och tänkte där kan han stå o hoppa så kommer han nog till ro men icke, var bara en massa bus så jag satte han i sin babysitter och efter två sekunder sov ungen, det har inte hänt att han somnat där sen han var  liten.
Blev ingen lång sömn men lite är bättre än inget iaf :)



Nätterna här hemma går faktiskt väldigt bra annars, såklart är det vissa nätter som är sämre och då blir det trångt i min säng eftersom den lille brer ut sig nått enormt haha :) men för det mesta så går det faktiskt framåt :)

Dagtid är det verkligen full fart här hemma och det känns på kvällarna då jag faktiskt är helt slut men det gör mig ingenting, bara skönt såklart!

I morgon får det bli en runda till mamma igen, så är det när man inte har huvudet med sig :)

Ska ta och göra mig klar för sängen nu, natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0