Perfekt

Idag började vi dagen med att hämta upp Sara och sen styrde vi mot väla, vi var där tio minuter innan dom öppnade så när vi väl kom in så var det typ inget folk alls vilket var suveränt skönt. Vi blev klara med det vi skulle på 25 minuter, så snabbt har det nog aldrig gått när jag varit där med någon annan.

Packa in oss i bilen igen och åkte hem till henne. Det tog inte lång tid tills det var middagsdags för lilleman och därefter tog vi på oss och gick och hämtade hennes katter hos veterinären. 

Tog oss en middagslur både jag och Wille. Visst är det underbart att man kan va hemma hos en vän och känna sig precis som hemma ? Kunna slänga sig på soffan och vila ögonen ett tag liksom. 
Glömmer då aldrig när hon bodde hemma, jag kom dit efter jobb och la mig i hennes säng, somnade och sen åkte hem. Haha ja så trevlig var jag haha :)

Iallafall när vi vaknade så var det mellanmål och jag fick smaka Saras grönsaks soppa som var svin god så den ska jag lätt göra här hemma med någon gång.

Var hemma strax innan halv fem med en trött liten kille och även morsa men så nöjd jag är över denna dagen, den har varit perfekt!

Tack Sara för ditt sällskap idag & tack för du är så go med Wille, värmer i hjärtat <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0