Pigg och vaken

När jag vaknade klockan två i natt av att lilleman pep till så kändes det som att klockan var så mkt mer, jag kände mig riktigt utvilad efter bara tre timmars sömn. Upptäckte att lilleman hade nerkissad pyjamas och lakan så var bara upp med den stackaren som annars sov riktigt gott, byta om på honom och in och Nanna igen! Tog ett tag innan jag lyckades somna om.

Dagen har börjat en aning segt, egentligen hade vi ju faktiskt hunnit med en del innan det är dags att ta oss ner i stan men ändå så känns det lite stressigt när man har en tid man ska passa, en liten som ska få sin sömn under eftermiddagen och vi som ska lyckas bli klara i tid. I morgon får vi ta de där grejerna som vi tänkte idag!

Ska slänga i mig lite lunch nu är tanken ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0