Så trött på detta

Jag är så trött på det här eviga snytande av näsan. Jag är så trött på denna förkylning nu som inte verkar bli något bättre. Ont i huvudet av allt snytande! Nä usch detta suger verkligen!

Som tur är så har lilleman varit bättre idag, vi har sovit rätt mkt idag också och han är så duktig på att dricka mycket vatten så kanske det som hjälpt honom lite. Får hoppas det håller sig såhär för hans del! 

Har packat och packat till oss alla tre inför i morgon, vi åker till Stockholm, jag och Andre och lilleman ska till mormor och morfar. Kommer sakna honom något så sjukt mycket men som tur är så är vi ju hemma på lördag igen !

Egentligen hade jag bara velat dra täcket över huvudet o legat där hela helgen så jag kan bli frisk men det ska ändå bli kul att få åka iväg en sväng !

Aviccii är det som gäller för er som undrar vad vi ska göra i huvudstan. 

Ska ta mitt täcke o min kudde och gå och lägga mig, upp svin tidigt i morgon ju!

Natti!!


Kommentarer
Postat av: Tess

Ååååhh vad kul! Ha det så jätteroligt i Stockholm !

2014-02-28 @ 07:31:47
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0