Tandläkaren för första gången

Det första tandläkarbesöket är avklarat för lillemans del, min kille börjar bli stor.
Gick jätte bra där, mest information och en liten koll på hans tänder sen åkte vi hem igen.

I morgon ska vi hem till fröken Hagman och hälsa på, Wille kommer bli överlycklig av att få träffa hennes katter :)
Fredag redan i morgon, denna veckan gick i raket fart. Har en känsla av att nästa också kommer göra det.
I helgen är det jobb som gäller för min del, kommer säkert gå bra men för tillfället har jag ingen lust alls. Nåja en helg är inte så farligt & helgerna framöver har vi så mkt annat så då finns det ingen tid. Ska faktist ta och njuta rejält av den sista tiden som mammaledig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0