Torsdag som kunde varit fredag

Under hela dagen har jag trott att det varit fredag, ganska så skönt att det faktiskt bara är torsdag så går det inte så snabbt.
Skönt att vi är lediga hela familjen i morgon och resten Av helgen.
Har lite samtal att ta mig igenom sen ska det städas här hemma riktigt ordentligt eftersom vi ska ha kalas på söndag! 
Kan va skönt att ha det gjort redan i morgon så behövs det kanske bara dammsugas över på lördag. Vi får se lite, kanske hittar vi på något roligare :) men går man upp tidigt så hinner man mes mycket.
Någonting jag tycker är märkligt är att när det bara är jag och lilleman så kan vi gå upp ur sängen och sen va klara efter en timme men så fort Andre är ledig så tar allting tio gånger längre tid. Varför liksom? Det är ju jag som tar mest tid i denna familjen haha.. Kanske drar man fötterna efter sig lite mer när han är hemma.. Ingen aning.

Nu ska jag hoppa i säng iallafall, får se hur länge plutten vill sova i sin egen säng denna natten :)
Även om det är skönt att han sover i sin egen säng så är det sååå mysigt att ha han sidan om mig :)

Natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0