Uppskattat

Jag lyckade verklige med mina kåldolmar, så gott så gott :) och ni kan tro Andre blev förvånad när han såg vad som skulle serveras och uppskattat var det.
Efter vi hade ätit så gjorde jag iordning ett skumbad och tände lite ljus så fick han ligga där och ha det skönt.
Den minste i familjen älskar badkaret och ännu mer när där är vatten så han satt och grät för att dörren var stängd och han inte fick va med.
Dock inte så länge som tur var, jag och lilleman gick och lekte istället.
Jätte duktig är han med sin gåvagn ovh han till och med reser sig upp mot den själv nu. Kan fråga sig när han kommer gå ?!

Lillen är nattad och jag ska slänga mig i soffan med lite kakor :) 

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0