Vad har hänt ?!

Var några dagar sedan jag skrev, börjar tröttna rejält faktiskt men det kommer nog gå lite upp och ner på den fronten om jag känner mig själv rätt.

Vad har hänt sen i tisdags då?!
Umgåtts med mamma, fixat en massa här hemma och igår var jag i Ullared med min fina Sarah. Inte alls mycket folk och visst att det snöa när vi väl var där uppe men inga problem att ta sig verken dit eller hem. Hade verkligen en toppen dag och under tiden jag var där så umgicks Andre och Wille med Martin & kimbo.
Var en trött kille igår kväll när jag kom hem som hade åkt pulka för första gången och varit igång och lekt med kimbo halva dagen :)
Och de små är så söta mot varandra :)

Idag har vi bara varit hemma faktiskt, städat och fått upp lite saker på väggarna. I morgon ska vi ivög med svärföräldrarna sen får vi se vad som händer mer.

I veckan ska även Wille till tandläkaren för första gången, liten blir stor !
Annars har vi faktiskt inte mycket på schemat och tar dagen som den kommer :)

Vi hörs !






Kommentarer
Postat av: Tess

FÅr kolla runt.. är där bra ljud i den ?

2014-02-04 @ 20:53:20
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0