Veckan som gått

Hejsan hoppsan!

Då vart det fredag igen och helgen är på intåg. I veckan har vi mest varit ute hos mamma, blivit en runda på familia, lite promenader, gungat och lekt i sandlådan. Ett besök hos doktorn har vi också hunnit med, kan ha varit den drygaste eftermiddagen jag varit med om. Öppen mottagning, gick snabbt in till sköterskan men till doktorn.. Puh! Efter två och en halv timme fick vi äntligen gå hem! Tur vi gick dit så lilleman kunde sova på vägen hem för han var ju lika trött som jag var. En sak jag undrar över är, varför måste det var den minste som inte mår bra när man är hos doktorn? Nu var det ju mig det handlade om och tur är väl det, tar hellre alla sjukdomar och skit tusen gånger om än att Wille ska få något!

Jaja, det slutade ju bra i vilket fall som. En penicillin kur och igår fick jag sån halsbränna så jag trodde jag höll på att få en hjärtinfarkt, fyfan!!!! 
Men idag har jag klunkar en massa massa vatten och ät sålänge har jag inte mått som igår, tackar jag verkligen för!

Idag fyller min mormor år, var hos henne i förmiddags med blommor och choklad. 
Under eftermiddagen har vi sovit, jag tog mig en liten lur jag med, vakna dock med huvudvärk men det försvinner väl till i morgon!

Vi tog oss en promenad hela familjen efter middagen, när vi var pp väg hem började det såklart regna och precis när vi kom innanför dörren så började det vräka ner, vilken tur man kan ha ibland! 
En sak är säker att lilleman tycker inte alls om när regnskyddet är på, han ser ju inte alls lika bra så han sitter typ med hela överkroppen utanför, ser rätt kul ut faktiskt!

I morgon ska vi ju fira mormor med middag på båtarna, första gången min plutt ska åka båt :) ska bli riktigt kul faktiskt :)

Får se ifall den lille rackaren har somnat eller om han bara luras, går in och lägger på han täcket, han ligger still och sen stänger man till dörren och då prasslar det till och där sitter en glad prick i sängen haha :) 

Lite grönsaker och dippa nu !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0