1 januari

Hade en väldigt bra nyårsafton igår, lugnt och skönt och lilleman han sov sig igenom alla raketer. Skönt för honom, mindre skönt för oss när vi väl kom hem o han vaknade o verkade pigg, suck! Ny blöja o lite välling så somnade han om igen i 3 timmar. Jag tog sovmorgon och nu ligger båda mina killar o sover, vi får ta det i omgångar idag.

Har packat ner alla julsaker och även julgranen, blev lite tomt och direkt kliar det i mina fingrar , jag vill handla inredning! Älskar inredning snäppet bättre än kläder faktiskt :)

Försöker klura ut någon middag vi ska ha idag, hm.. Pizza är ju det man brukar äta idag, inte alls sugen.. 
Ibland är det bara så svårt att komma fram till något att äta som man inte haft på ett tag, lite variation ! 

Nepp ska ta o fortsätta här under tiden killarna sover!  












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0