Äta själv

Till middag blev det spagetti och köttfärssås och lilleman han fick också äta av vår mat och han gillade det, kul :) 
När han var mätt ställde jag tallriken framför honom, varje gång jag gör det så tittar han på den med ett lurt litet leende precis som "hehe vad ska jag göra med dig", tog inte långt tid innan han vände på tallriken, fiska upp ärtorna som låg utanför och tillslut när tallriken var på rätt håll så åt han lite till. Så roligt att han även tar maten som ligger utanför o lägger tillbaka i tallriken :) rolig liten prick :)

Lilleman hittade sin ninis och blev super trött så det var bara pyjamas o välling för hans del och nu sover han. Gick inte lika bra denna kvällen som igår, han panga huvudet i sängen så fick ju gå in o trösta han men efter det så somna han minsann :) får nog räkna med att det tar några kvällar innan han har vant sig vid att vi gör såhär nu.

Idag kör vi på en ny film fast denna gången på tvn, igår blev det grown ups två, super bra och ger en massa Goa skratt :) 

Ha en bra kväll! 






Kommentarer
Postat av: Tess

Lilla killen då :-/ Men alltså är de gallskrik eller så ? Vilhelmina gallskrek liksom aldrig osv.. utan mer gnäll.. men hon gav upp efter en stund.. men som du skrev efter ett tag om de fortsätter så gå in och stoppa om igen.. ibland blir det nästan bättre då..

2014-01-06 @ 19:52:20
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Tess

Förstår vad du menar.. Men de kan hålla på så till och från.. ibland får vilhelmina fortfarande så vissa kvällar att hon blir lite mammig och ledsen.. men ja, öppnar man dörren blir hon glad.. de kan spela på känslor de där små.. Men håll ut.. Jag tror på dig!!! :-) Det blir bra i slutändan.. Även för lilleman :-)

2014-01-06 @ 20:01:05
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0