Bästa

Knallade iväg till jobb i morse, dagen flöt på rätt så bra faktiskt och när det väl var tid att gå hem så ville jag både hem till mina killar och stanna kvar o snacka en massa på jobb.
Känns både skönt o kul att jag faktiskt känner så, måste säga att detta är ett av de bästa ställena jag jobbat på, har de bästa kollegerna man kan ha och bara en sån sak som att jag knappt hade varit där ett år innan jag gick på gravledigt och när lilleman kom så fick han så fina kläder utav dem. Detta gör mig så glad, att de finns där och bryr sig så mycket trots att jag inte arbetat där i 10 år liksom :)

När jag väl kom hem så hade jag först en tanke på att vi skulle göra något men tiden bara försvann och nu ligger lilleman o nannar så det får bli i morgon istället helt enkelt!

Och så skönt att det inte bara va jag som har problem med blogg.se, trodde ett tag det var min lur det var fel på! 

Klockan är inte alls mkt men jag hade lätt kunnat gå o lägga mig, får se om jag är uppe ett tag till eller hur jag gör det är ju trots allt lördag & det märks då vår kära kärring till granne spelar för hela huset ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0