Bättre och bättre

Nätterna här hemma går bättre och bättre och även läggningen, känns enormt skönt och jag känner i hela kroppen hur mkt bättre jag sover nu sen lillen flytta in på sitt rum. Tiderna vi går upp varierar, idag fick vi sova till kvart i 8. Inte illa minsann :) Dock hämta jag honom vid halv sex och sen somna vi om i vår säng.

Dagen har vi spenderat med mamma, vart en runda till Åstorp och en runda på maxi. Ätit pannkakor och myst :)
Får se ifall vi åker till familia i morgon efter hon har klippt sig, känns bäst att bestämma det i morgon :)

Min diet måste verkligen fungerar för vågen visar minus och det är ju kul men den här dieten rekommenderar jag ingen haha.. Jag skulle sluta äta en massa gottigheter men sen jag sa det så har det blivit något varje kväll, jag kan verkligen inte motstå det när jag är i affären. Alltid något som åker ner i vagne. Så det där med att sluta äta massa skit får bli en annan dag längre fram :) hur vågen kan visa minus det vettitusan..

Nä, ska be min käre sambo att klia mig på ryggen, finns det något bättre ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0