Bvc

Den här natten har varit den bästa på länge, klockan fem i morse vaknade jag av att lilleman kallade. Helt okej för min del om man slipper springa upp mitt i natten. Blev välling efter en timme o sen somna vi om igen innan det var dags att gå upp och göra oss klara för Bvc.
Gick ju super bra, lilleman han växer som han ska, var inte mkt han hade gått upp sen sist vi var där men inte konstigt så mkt han rör på sig numera. 
Dock gillade han inte alls att sitta där utan kläder och främmande människor som tittade, han ville bara upp till mig men vi fixade det ganska bra ändå.

När vi kom hem så blev det middag och jag bakade kladdkakemuffins, var så sugen och snabbt går det ju. Tror inte jag har bakat sen lilleman kom. Andre gillade det extremt mkt och hade inte jag varit hemma så hade han nog klämt hela påsen.

Snön den kom och oj så mkt ljusare det blev, skönt faktiskt och även om jag kanske inte gillar det jätte mkt så tycker jag ändå det är lite mysigt, är det snö kvar i helgen ska pappa o lilleman åka pulka ;)

Ska in och titta till min plutt som inte verkar komma till ro alls!
Hejsvejs!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0