Eget rum

Godmorgon på er.
Jag ligger fortfarande kvar i sängen, mina killar gick precis upp, hade hoppats på lite längre sovmorgon men när lilleman sover till 8 så brukar det inte gå att få honom att somna om igen, vi har busat en massa i sängen och ja nu gick de upp ovh jag ska snart göra detsamma.

Första natten lilleman sov på eget rum, gick ju jätte bra. Inget gråt och skrik och vakna gjorde han vid två första gången och efter ett tag somna han om till 6 och fick komma in till oss. Och ja det var en aning tomt inne hos oss men ändå tyckte jag inte att jag tog det så hårt som jag faktiskt tänkte mig. 
Får hoppas det går lika bra denna natten :)

Igår blev vår lille (store) plutt 10 månader & i morgon är det dags för Bvc igen, ska bli kul eftersom det var längesen nu vi var där :) 
Tänk bara två månader kvar sen är det dags för 1 års kalas, jisses vad tiden rusar iväg. 

Nä ska ta och gå upp och få i mig lite frukost, ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0