Från bra till dåligt !

Spenderat dagen med mamma, busat en massa med lilleman och till och med katten har varit med på ett hörn. En bra och rolig dag men som snabbt ändrades när vi skulle besöka babyproffsen här i Helsingborg.
Behövde någon som kunde titta på vår bilstol då det ena bältet som sitter fast i sätet framför var jätte löst, jag drog o hade mig men fick inte rätt på det och eftersom vi köpt stolen på babyproffsen så åkte vi dit såklart för att få hjälp. Fick jag någon hjälp? Nej!!
"Ta in bältet så får jag se om det är sönder" fick jag till svar. Jaha, ungen sov som en stock och jag hade ingen aning om hur man får loss det där eftersom jag inte ens har monterat det. Besviken blev jag och duktigt irriterad eftersom butiksbiträdets attityd mot mig var allt annat än trevligt. Om jag hade kunnat och om det inte hade varit något fel så hade jag ju aldrig åkt dit och eftersom det var dem i butiken som monterade den i bilen tyckte jag att då kan dem väl också hjälpa mig och se om allt sitter som det ska. Fick inte loss bältet så strunta i det och åkte därifrån.. Tur Andre fixade det när han kom hem iaf !

Jag har alltid varit super nöjd alla gånger vi har varit där, alltid fått hjälp och personalen har alltid varit trevlig men nu.. Jag vet inte ens om jag har så stor lust att åka dit igen.. Kanske bara jag som blir upprörd i onödan men jag tyckte det var dåligt att dem inte ens kunde gå ut och titta, jag vet ju att dem gör det annars men denna tanten tyckte väl det var kallt och jobbigt eller något..
Nä nu måste jag släppa det här även om det stör mig duktigt mkt! 

Skulle jag sätta min fot i den butiken igen så vill jag inte ha hennes "hjälp" iallafall!!

Upprörd och nära till att börja böla, kalla mig gärna löjlig men vafan det är mitt barn det handlar om som ska sitta säkert i bilen. Vi åkte iallafsll o handlade, hem till mamma igen och fika lite och sen åkte vi hem.

Lilleman var helt slut efter denna dagen och det är jag med speciellt efter denna natten, känns som vi alla tre bara har bökat runt halva natten så har varit en aning seg idag men men tidigt i säng så tar man igen det :)
Så ska faktiskt ta o fixa mig inför natten redan nu, plocka undan lite här hemma och sen natti natti ! :)


Kommentarer
Postat av: Tess

Inte bara du som upplevt dem så på senare tid.. Jag åker inte heller gärna dit.. Tar andra butiker först.. :-) eller nätet haha...

2014-01-23 @ 08:32:04
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0