Lilleman

Vaknade kvart i 8 i morse och tyckte att natten hade gått bättre än någonsin, bara en gång som jag var uppe o la han ner eftersom han stod där o hoppa men sen prata jag med min kära sambo som hade varit uppe några gånger , ja ja jag sov som en stock :)

Lilleman är lämnad hos farmor och farfar, tomt som tusan här hemma. Har iallafall hunnit städa hela lägenheten, handlat nya blommor och fått storhandlat. Känns skönt att allt är klart nu inför helgen!

I morgon är det jobb och lika så på lördag, tur det är dagtid så jag får ha kvällarna hemma med mina killar :)

Längtar redan till klockan slår 2 i morgon så jag kan hämta hem min lille fis :)

Ska slänga mig i ett bad och sen i soffan framför en bra film med en bit dajmtårta, så sjukt gott. Jag som sa på nyår att mitt löfte skulle va att inte äta rn massa onyttigheter mitt i veckan, jo visst! Jag börjar med det på måndag :)

Ha en bra kväll !!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0