Lördag

Vaknade vid nio i morse och satte igång o ta ner alla ljusstakar och jul gardin i köket som jag dessutom hade glömt jag hade där.. Skönt allt är borta nu iaf men nästa inköp är lampor till fönsterna så vi kan få det lite mysigt på kvällarna fortfarande.

Efter lunch åkte vi iväg en sväng, hade lite att fixa med mitt lilla projekt som jag håller på med, kan tyvärr inte skriva vad men ni ska få se när det är klart :) kommer bli så bra ! :)

Åkte till Ikea själv, herregud med folk. Tog vad jag skulle och ut lika snabbt. Var nog tur jag inte va där tidigare för när jag närma mig kassan så sa de i högtalarna "nu går det bra att betala med kort igen". Duktigt irriterad på alla människor redan så det hade ju bara fattats det men det blev ju bra :)

Nyss ätit lite middag, lilleman ska snart få pyjamas och sen ska jag slänga mig i soffan rak lång.

I morgon får vi besök av svärföräldrarna och sen får vi väl se vad vi mer hittar på.

Vi hörs!



Lilleman han röjer i grytskåpet, reser sig mot spisen o sen öppnar han dörren och sen är han igång, vet precis hur han ska göra ;)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vi var också på Ikea när dom börja babbla om att de bara gick att handla med kontanter. Tack gode så funka vårt kort iallafall :)

2014-01-11 @ 20:22:34
URL: http://Sarahnorrings.blogg.se
Postat av: Sarah

Ja, helt sjukt. Vi stack så fort vi kunde. Men får en gångs skull hade dom iallafall alla kassor öppna, inte ofta det händer minsann haha!

2014-01-11 @ 20:56:21
URL: http://Sarahnorrings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0