Mot sitt slut

Söndagen börjar gå mot sitt slut, trist stt helgen är slut men samtidigt ska det bli rätt skönt med vardag igen. 
Blev inte många knop gjorda igår och idag var det väl inte så mycket bättre, blev iallafall en runda till farbror Fredde och Linda och sen åkte vi till hemmakväll och köpte lite gotte så så fort lilleman har somnat så ska vi sätta oss framför tvn och koppla av lite innan vi också ska sova. 
Lille Herren här hemma är trött men har absolut ingen lust att ligga ner och sova, vill bara upp så vi får väl se hur lång tid detta tar.

I veckan som kommer har vi lite inbokat men annars blir den nog hyfsad lugn, får se hur vädret ät i morgon eller om man kan bege sig ut till Bjuv utan att va rädd för att åka av vägen.
När det blåser upp så mycket snö på vägarna så tycker jag det är viktigt att hålla avstånd ifall man skulle behöva bromsa men tyvärr är det ju inte alla som förstår detta och måste ligga en i röven! Jag blir stressad och ännu mer nervös eftersom jag har mitt barn i bilen. Önskar att fler hade fattat och kört försiktigt !!

Aja vi får se hur det ser ut i morgon.. 
Vad ska ni göra i veckan???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0