Mysdag

Idag har det varit en bra dag!

Började med att vi gick upp halv 9 i morse, vad händer egentligen? Såhär brukar han aldrig sova men jag ska absolut inte klaga, är så glad så :)

Åt lite frukost och fixa oss färdiga inför dagen, hann till och med ta fram dammsugaren idag också. Känns som jag dammsugat varje dag numera men det behövs när liten kryper runt här hemma och man har en man som kommer hem i arbetskläder vilket då resulterar i en massa sand över allt men det får man ta ;)
Män i arbetskläder är typ det bästa man kan vila ögonen på :) haha !

Fröken Hagman kom hit vid halv tolv, en timme efter kom här folk och hämta vårt vitrinskåp så nu är dem borta vilket är riktigt skönt. Har en massa annat som jag hade velat sälja men det får bli längre fram. 

Vi tog på oss och gick ut och gick i en och en halv timme, lilleman han somna snabbt som attans och jag och Sara fick pratat om allt mellan himmel och jord!
Fast det var kallt så var det riktigt skönt att få komma ut på en promenad, piggnade till gjorde jag också. Blev en fika innan hon åkte hem och strax där efter kom Andre hem. Jag var inte sen på att slänga mig i ett bad! 

Lillen sover och jag ska sätta mig framför tvn ett tag, bösta sätter att varva ner på kvällen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0