Problem

I morse var jag så extremt trött så ögonen hängde knappt med, märkligt det där. När jag sover en hel natt o ska jobba dagen efter så är jag super trött men när jag vaknar 75 gånger och sen går upp med lilleman på morgonen då minsann piggnar jag till så snabbt.

Möttes iallafall av en jätte glad kille när jag kom hem till svärföräldrarna, en stor kram och en puss fick jag :) mitt älskade gullhjärta.
Nu känner jag mig hel igen när han är hemma! 
Nyss nattat honom och vi ligger i varsin hörna av soffan.
I morgonbiti är det jobb som gäller igen sen ledig en dag och sen på det igen. Goa pengar om inget annat :)

Måste även fråga om det är någon som har samma problem som mig, när jag går inte på bloggar som ligger under blogg.se plus när jag ska gå in på blogg.se appen så kopplas jag bara över på AppStore och får upp en massa skit spel som jag ändå inte vill spela!! Någon mer som har det såhär eller kanske bara jag ???
Kan även tillägga att när jag trycket bort AppStore o går tillbaka på bloggen så händer det inte, alltså är det bara en gång men sjukt irriterande.

Ska ta reda på om där går nått vettigt på tvn ikväll, duka fram lite gotte o bara njuta av kvällen.
Vad ska ni göra i helgen ??



Kommentarer
Postat av: Sarah

De händer mig med. Sjukt irriterande

2014-01-03 @ 20:44:40
URL: http://Sarahnorrings.blogg.se
Postat av: Tess

Ja, samma här med app store. Blir så irriterad varje gång

2014-01-04 @ 08:51:15
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Hilajna

Ja, jävla AppStore!! Haha

2014-01-06 @ 23:46:39
URL: http://Helenaskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0