Resa

Vår lille buse sover allt längre om morgnarna och eftersom jag själv är så extremt morgontrött så gör det mig ingenting. Idag klev vi upp klockan 8, ny blöja och lite välling. Kröp ner i sängen igen, trodde faktiskt inte att han skulle somna om men jodå det gjorde han till 10.30!! Jisses, nästan så jag blev lite stressad för att klockan var så mycket även om vi bara skulle va hemma idag. 

Det är rätt kul att man tycker det är sent att gå upp 10.30 numera, förr så var det ju rätt tidigt att gå upp. Idag har man så mycket mer att göra under dagarna, man har så mycket annat att se framme emot så man vill inte sova bort dagarna men ibland måste man ju tillåta det, eller hur ??!!

Längtar lite extra mycket till slutet av augusti då vi åker till Mallorca en vecka. Det ska verkligen bli skönt att få komma ivög lite och dessutom med hela min familj och släkt, ska bli skoj. Lillemans första semester och lååångt ifrån sista. Är glad för att Andre tycker om att resa precis som jag :)

Ska ta och umgås med min gubbe nu, ha det ! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0